شناسهٔ خبر: 109043 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

رفع مشکلات قرارداد پروژه ۶۰۰۰ واحدی دولت‌آباد در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی کرمانشاه

مهرداد آهکی کرمانشاه مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه شش هزار واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهرک دولت آباد کرمانشاه، از پیگیری و رفع مشکلات قرارداد این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی، مهرداد آهکی، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه شش هزار واحدی دولت آباد کرمانشاه، با اشاره به شروع کار پروژه مذکور در شهرک دولت آباد، از اواخر بهمن ماه سال گذشته، گفت: این پروژه در قالب اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان به اجرا درآمده است.

وی افزود: در این پروژه ساخت شش هزار واحد مسکونی در قالب ساختمان‌های شش طبقه در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه هم اکنون در حال انجام است، عنوان کرد: مشکلاتی در قرارداد این پروژه وجود دارد که استاندار کرمانشاه نیز بر پیگیری رفع آن تاکید کرده است؛ لذا در حال حاضر پیگیر رفع این مشکلات هستیم و با رفع آن، در شورای مسکن هم سایر موارد پروژه مطرح خواهد شد تا شاهد افزایش سرعت کار این پروژه باشیم.

آهکی بر رفع دیگر مشکلات احتمالی از جمله فاضلاب و کنترل آب‌های سطحی در محدوده اجرای این پروژه تاکید و اظهار کرد: با رفع مشکلات قرارداد به زودی برنامه زمانبندی و پیشرفت و پایان کار این پروژه مشخص خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم کیفیت بالا در اجرای این پروژه، گفت: تمام ابزارها برای اجرای هرچه با کیفیت تر این پروژه را به کار می‌گیریم.