شناسهٔ خبر: 10905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مالکی خبر داد:

بهره برداری از ۴۱ پروژه راه روستایی سیستان و بلوچستان در هفته دولت

آسفالت راه روستایی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از بهره برداری ۴۱ پروژه راه روستایی به طول ۱۸۶ کیلومتر در هفته دولت خبر داد. همزمان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان نوک آباد نیز از تلاش راهداران و اکیپ‌های راه‌سازی برای آسفالت بیش از ۸ کیلومتر آسفالت در محور چاهک ـ گروک تفتان در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، مسعود مالکی ضمن اعلام این خبر گفت: این اداره کل برای برخورداری روستا های بالای ۵۰ خانوار استان از نعمت راه دسترسی آسفالته، ۴۱ پروژه راه روستایی به طول ۱۸۶ کیلومتر را همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رساند.

مالکی بیان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۶۷۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تأمین اعتبار شده است.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از این ۴۱ پروژه ۱۳۵ روستا با جمعیتی بالغ بر هفت هزار و۱۵۱ خانوار از راه دسترسی آسفالته بهره مند خواهند شد.

افزایش ارتقای ایمنی در محورهای نوک آباد

عبدالباسط فیروز آبادی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان نوک آباد نیز با اعلام خبر آسفالت ۸ کیلومتر و۴۰۰ متر آسفالت در مرداد ماه گذشته گفت: برای حفظ و ارتقای امنیت محورها نصب ۵۰ عدد تابلو انتظامی و اخباری، ۵۰ عدد جان پناه زرد و ۲۳ عدد جان پناه معمولی و نیز لکه گیری محور ها به طول ۸۰۰ متر مربع، رنگ آمیزی سه مورد سرعت گیر، تعویض سه عدد چراغ چشمک زن و نصب دو عدد سرعت گیر در مرداد ماه سال جاری انجام شده است.

  نظافت پنج مورد پارکینگ و نمازخانه بین راهی، بوته کنی با حجم یک کیلومتر ، موج تراشی کل محورهای روستایی، جمع آوری ۱۴ مورد لاشه حیوانات از سطح محورها از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی شهرستان نوک آباد در ماه گذشته بوده است./ 

نظر شما