شناسهٔ خبر: 109052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

ثبت بیش از ۲ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

دوربین ثبت تخلف- خراسان جنوبی.jpg معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،حمیدرضا عبدی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل مغان گفت: محور نیر- اردبیل با ۱۷۶ هزار و ۸۳۶ تردد،آستارا- اردبیل با ۱۵۶ هزار و ۶۸۵ تردد و اردبیل- آستارا با ۵۳۵ هزارو ۳۷۶ تردد جزوه بیشترین محورهای دارای  فاصله غیر مجاز در فروردین ماه به ثبت رسیده است.

وی از ثبت ۵۹۵ هزار تردد سرعت غیر مجاز درمحورهای استان اردبیل در یک ماهه گذشته خبر داد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان ۵ درصد از کل تردد استان را شامل می شود افزود:میانگین سرعت متوسط استان ۷۱ کیلومتر است که توصیه می کنیم رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

عبدی با اشاره به اینکه محور مشگین شهر– کنگرلو با ۲۷ هزارتخلف، بران- قره آغاج با ۲۴ هزار تخلف و گرمی – بیله سوار نیزبا ۲۷ هزار تخلف از محور های پر تخلف سرعت غیر مجاز استان می باشد تصریح کرد:محور مشگین شهر -کنگرلو با ۴۱ در صد تخلف بیشترین آمارسرعت غیرمجاز را در فروردین ماه به خود اختصاص داده است.

وی در مدت یاد شده از ثبت ۹۶ هزار و ۲۹۲ تردد سبقت غیرمجاز در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد:بیشترین محور های دارای سبقت غیرمجاز مربوط به محور آستارا – اردبیل با ۱۵۴ هزار، اردبیل- سرچم با ۱۱۳هزار و اسالم – خلخال با ۸ هزار  تخلف سبقت غیر مجاز می باشد.

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت ۱۷۴ سامانه هوشمند را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در فروردین ماه ۳۰ هزار و۵۹۲ تخلف از طریق سامانه ثبت تخلفات و توزین حین حرکت به پلیس راه کشور ارسال شده است.