شناسهٔ خبر: 109054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اعلام کرد:‌

رشد ۴۹ درصدی ترافیک در بازه تعطیلات عید فطر

اسداله جلال زادهpsd.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رشد ۴۹ درصدی ترافیک جاده های استان طی تعطیلات عید فطر نسبت به بازه مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی،اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ متوسط تردد ثبت شده در ۸۰ محور ترددشماری استان ۴۹ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در استان طی این مدت جمعاً بیش از ۹۴۶ هزار دستگاه خودرو تردد داشته که از این تعداد سهم خودروهاي سنگين و به طور ميانگين ۱۶ درصد و دستگاه خورهای سواری ۸۴ درصد از كل تردد در محورهاي استان بوده است.

جلال زاده همچنین با اشاره به اینکه اکیپ های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در ورودی و خروجی شهرها و استان هستند، ادامه داد: با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، گشت های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت هموطنان به فعالیت مشغول هستند.