شناسهٔ خبر: 109062 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد؛

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از راهبردی‌ترین شرکت‌های خدمت رسان در کشور

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این شرکت را یکی از راهبردی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کیفی در وزارت راه و شهرسازی و کشور خواند که خدمات فنی منحصربه فرد خود را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین نشست مدیرعامل با مدیران استانی با عنوان "بررسی راهکارهای افزایش درآمد، وصول و کاهش هزینه‌ها در سال ۱۴۰۱" با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مجید کیانپور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه به اینکه امسال مزین به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، این شرکت می‌تواند ارزش آفرینی و تاثیرگذاری زیادی در بخش کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی در کشور ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: یکی از بخش‌هایی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می‌تواند نقش آفرین باشد و خدمات کیفی خود را ارائه کند، نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید مسکن است که با تاکید مقام عالی وزارت و دستور ویژه به استان‌ها در دریافت خدمات منحصربه‌فرد آزمایشگاهی است و مدیران استانی آزمایشگاه باید از این ظرفیت برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به روز، استاندارد و منحصربه فرد خود استفاده کرده و همچون سایر بخش‌های تصمیم ساز و فعال در این نهضت عظیم، تلاش جهادی داشته باشند.

کیانپور اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی لزوم بهره‌برداری از خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را به همه استان‌ها اعلام کرده و حمایت خوبی برای حضور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه‌های عمرانی داشته که این حمایت بی سابقه است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: مدیران استانی از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان دریغ نکنند و طبق قرارداد و در زمان مقرر بدون تاخیر خدمات خود را ارائه کرده و به طور مستمر از پروژه‌ها بازدید میدانی داشته باشند و تعامل خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و استانی برقرار کنند.

وی با تاکید براینکه این شرکت از ظرفیت بسیار خوب نیروی انسانی برخوردار است، عنوان کرد: معتقدم با این همکاران و مدیران توانمند معرفی مدیران لایق و کارآمد به دیگر بخش‌های وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و با این توانمندی و ظرفیت می‌توانیم خلق ثروت کنیم.

کیانپور با بیان اینکه امیدوارم هلدینگ مادر تخصصی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شکل گیرد، تصریح کرد: در این الگو شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در هر استانی شکل می‌گیرد و با حضور در بازارها، ارائه خدمات فنی و مهندسی افزایش یافته و درآمدزائی شرکت نیز متحول خواهد شد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مدیران استانی می‌خواهم در انجام تعهدات قانونی وقت شناس باشند و تعهدات قانونی خود را به صورت شفاف انجام داده و به صورت مستمر به دنبال ورود به بازارهای جدید، وصول مطالبات، کاهش هزینه‌های استان، به کارگیری نیروهای نخبه و حرفه‌ای، نیاز‌سنجی آزمایشگاه‌های استان و برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی باشند.