شناسهٔ خبر: 109184 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان اعلام کرد:

اهداف ویژه ای را در حوزه اقتصادی دنبال می کنیم/ احداث پارکینگ طبقاتی و هتل در فرودگاه اهواز

فرودگاه اهواز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با بیان اینکه اهداف ویژه ای را در حوزه اقتصادی دنبال می کنیم، گفت: با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به دنبال احداث پارکینگ طبقاتی و هتل در فرودگاه اهواز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با بیان اینکه اهداف ویژه ای را در حوزه اقتصادی دنبال می کنیم، گفت: با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به دنبال احداث پارکینگ طبقاتی و هتل در فرودگاه اهواز هستیم.

 رزاز اظهار کرد: بدون شک فرودگاه‌ها ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارند و امروز لازم است از این بستر نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی گفت: علاوه بر ایجاد سازوکار برای احداث هتل و پارکینگ، بهسازی و نوسازی سالن CIP و غرفه های فرودگاه از دیگر اقداماتی بود که جهت تحقق اهداف اقتصادی انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان ضمن اشاره به اقدامات سال گذشته عنوان کرد: جابجایی پارتیشن ترانزیت پرواز داخلی و بهره برداری از سالن پرواز خارجی فرودگاه اهواز از فعالیت های مهم سال گذشته بود.

رزاز تصریح کرد: ایجاد دیوار حفاظتی به طول ۲ کیلومتر، نصب ILS برای باند C فرودگاه، نصب SFLS یا دستگاه بصری برای خلبان و آزادسازی ۶۰ هکتار از اراضی جنوبی فرودگاه از اقدامات دیگر سال گذشته بود.

وی از بهسازی ترمینال قدیمی فرودگاه اهواز در سال جاری خبرداد و گفت: این پروژه به متراژ ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع بوده و در حال حاضر در مرحله مناقصه است و امیدواریم مراحل ابتدایی آن به سرعت طی شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با اشاره به دیگر برنامه های سال جاری ادامه داد: پیگیری فاز دوم محوطه سازی و تکمیل روشنایی لندساید از دیگر اقداماتی است که امسال عملیاتی خواهد شد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها ؛ رزاز گفت: فرودگاه اهواز همواره جزو فرودگاه‌های پر ترافیک در کشور است و از این رو بیشتر به دنبال بهبود کیفیت خدمات رسانی در فرودگاه به مسافران هستیم.

وی از اعزام و پذیرش حجاج خوزستانی در ایام حج خبرداد و گفت: به طور حتم طبق سنوات گذشته اعزام خواهیم داشت و حجاج امسال از ترمینال خارجی جدید که سال گذشته به بهره برداری رسید عازم سرزمین وحی خواهند شد.