شناسهٔ خبر: 109230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:‌

بار آرد قاچاق در آزادراه قزوین-زنجان توقیف شد

قاچاق آرد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:با تلاش گشت‌های کنترل ناوگان حمل و نقل جاده ای قاچاقچی آرد در قزوین به دام قانون افتاد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، علیرضا معیری‌پور گفت:کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل در حین بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین-زنجان یک دستگاه کامیون را که ۱۰۰کیسه آرد قاچاق با خود حمل می کرد شناسایی کردند.

وی اضافه کرد:این محموله پس  انجام مراحل مقدماتی برای پیگیری قضایی تحویل اداره غله و خدمات بازرگانی و پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

معیری‌پور ادامه داد: پدیده قاچاق یکی از مصادیق مخل نظم و امنیت در کشور است که در این راستا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همراه با سایر دستگاه های مربوط تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی گشت های کنترل ناوگان حمل و نقل جاده ای در تمام مسیرهای استان با تمرکز کامل بر خودروهای عبوری برحمل و نقل هرگونه کالای قاچاق و حمل بار بیش از حد مجاز نظارت دارند و از آن جلوگیری می کنند.

معیری‌پور افزود:در گشت های کنترل ناوگان حمل و نقل جاده ای که به صورت شبانه روزی توسط کارشناسان حمل و نقل این اداره کل فعال است تمام موارد و قوانین حمل و نقل از جمله اسناد حمل، بررسی فرار بار، تجهیزات ایمنی، مندرجات بارنامه، مدارک راننده و ناوگان و تطبیق با بارنامه مورد نظارت قرار می‌گیرد.