شناسهٔ خبر: 109246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

ثبت نام بیش از ۵۲ هزار نفر دراستان بوشهر در طرح نهضت ملی مسکن

دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تا کنون بیش از ۵۲ هزار نفر در استان بوشهر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها حائز شرایط شدند.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر )، سید محمود دستغیبی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن که در استان بوشهر در دو قالب خود مالکی و ۹۹ ساله اجرایی می‌شود، از ثبت نام بیش از ۵۲ هزار نفر در این طرح تا کنون خبر داد که ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر از انها حائز شرایط دریافت مسکن دولتی شده‌اند.

  وی ادامه داد: از این تعداد برای  نزدیک به ۶ هزار و ۸۰۰ نفر افتتاح حساب انجام شده است، که بیش از ۳ هزارو ۲۰۰ نفر از آن‌ها وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر  با بیان اینکه تا کنون عملیات اجرایی ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن ملی در استان آغاز شده است، افزود: برای ۱۸ هزار واحد مسکونی این طرح هم تامین زمین صورت گرفته و برای تهیه زمین ۴۴ هزار واحد دیگر هم برنامه ریزی لازم انجام گرفته است.

 وی اظهار کرد: به زودی با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح مسکن ملی در استان بوشهر آغاز می‌شود.

 دستغیبی گفت: در بخش خود مالکی هم تا کنون برای ساخت ۸۸۰ واحد در سامانه جهش تولید مسکن ثبت نام شده است.

 وی از متقضیان هم‌استانی که افتتاح حساب کرده‌اند درخواست کرد نسبت‌به پرداخت وجه اولیه برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح اقدام کنند.