شناسهٔ خبر: 109293 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس هيئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):

“ترمینال سلام” برای حج ۱۴۰۱ وارد فاز اجرایی شد

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) طی حکمی مسئول رفع نواقص و آماده سازی ترمینال سلام، برای پذیرش و اعزام حجاج١۴٠١ را مشخص کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  محمدمهدی کربلایی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره)؛ طی حکمی مسئولیت رفع نواقص و آماده سازی ترمینال سلام ، برای پذیرش و اعزام حجاج ۱۴۰۱ را به محمدرضا فردی محول کرد. 

باتوجه به ترافیک پروازی پیش رو و همچنین در پیش بودن عملیات پروازی حج۱۴۰۱؛ بنا بر نیازسنجی های بعمل آمده همزمان با عملیات حج ۱۴۰۱ ازسرگیری فعالیت ترمینال سلام رسما وارد فاز اجرایی می شود.
جلسه رفع نواقص و راه اندازی ترمینال سلام در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تشکیل و به دستور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این سلسله جلسات بصورت هفتگی با حضور اعضا هیئت مدیره و معاونین و مدیران کل تا تحویل قطعی ترمینال و راه اندازی آن ادامه خواهد داشت.

به گزارش شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره)؛ در ابلاغ محمد رضا فردی آمده است با عنایت به نزدیکی موسم حج ۱۴۰۱ به منظور فراهم نمودن امکانات لازم جهت پذیرایی از حجاح و همچنین مسافرین عتبات عالیات و در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی و افزایش ظرفیت جابجایی مسافر ، تکمیل و راه اندازی ترمینال سلام تا تحویل گیری قطعی با اختیارات کامل به جنابعالی محول می شود.

گفتنی است در بخش دیگری از این ابلاغ بر بهره گیری از کلیه امکانات و همکاری کلیه واحدهای ستادی و اجرایی در شرکت و تهیه برنامه زمان بندی و پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه مذکور تاکید شده است.