شناسهٔ خبر: 109299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قزوین انجام شد:

اجرای دو فقره حکم قلع و قمع با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان

قلع و قمع قزوین.JPG فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی از دو فقره حکم قلع و قمع در داخل شهر قزوین با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان قزوین)، سرهنگ سعید شعبان زاده در این باره گفت: با توجه به گزارش اعلامی یگان حفاظت این اداره کل طی روز گذشته، دو فقره حکم قلع و قمع  از اراضی دولتی واقع در داخل شهر قزوین، مجموعا به مساحت ۱۱۳۸۰  مترمربع و ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، با انجام اقدامات حقوقی لازم، رفع تصرف شد.

سرهنگ شعبان زاده بیان داشت: اراضی که در این ناحیه با کاربری کشاورزی تصرف شده بود با حضور ۱۲ نفر از نیروهای یگان حفاظت، نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی، نیروی انتظامی. استان، لودر اداره راهداری ؛ توسط گشت یگان رفع تصرف و به طور کامل قلع و قمع شد و به حالت اولیه برگردانده شد.

سرهنگ شعبان زاده اضافه کرد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی با سازماندهی نیروهای در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف ها و تعرض های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می توانند موارد را به شماره تلفن گویای ١۶۵۶ اعلام کنند.