شناسهٔ خبر: 109373 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد:

بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد یک پروژه استثنایی در کشور است

فرودگاه مهرآباد سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پس از بازدید از روند اجرای پروژه‌ باند ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد طی نشستی به تبیین راهکارها و مرور فرآیندها برای جبران عقب ماندگی از برنامه زمانبندی مصوب و تاخیرات ناشی از شرایط آب و هوایی برای به ثمر رسیدن هرچه سریع‌تر این پروژه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پس از بازدید از روند اجرای پروژه‌ باند ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد طی نشستی به تبیین راهکارها و مرور فرآیندها برای جبران عقب ماندگی از برنامه زمانبندی مصوب و تاخیرات ناشی از شرایط آب و هوایی برای به ثمر رسیدن هرچه سریع‌تر این پروژه پرداخت.

سیدی ضمن قدردانی از پیشبرد امور و تلاش تمام همکاران فرودگاه مهرآباد و ادارات کل ستادی مرتبط در به ثمر رسیدن این پروژه بزرگ و تاثیرگذار در صنعت فرودگاهی گفت: تاثیر انجام این پروژه در صنعت فرودگاهی بر همگان مشخص است و تاخیر در بهره برداری از آن پسندیده نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و تلاش گروه مشارکت، پروژه در زمان مقرر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ در این نشست پورآذری عضو هیات مدیره راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی، مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد و خلیل پور مدیرکل دفتر مدیرعامل و همچنین مدیران عامل گروه مشارکت، مشاور کارفرما و جمعی از مسئولین این فرودگاه حضور داشتند.