شناسهٔ خبر: 109377 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد:

زمانبندی منظم و متعهدانه، لازمه اجرا و اتمام پروژه توسعه اپرون فرودگاه مشهد

پروژه توسعه اپرون مشهد عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از روند اجرای پروژه‌های فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و نشست کنترل پروژه توسعه اپرون این فرودگاه، به تبیین راهکارها و مرور فرآیندها برای به ثمر رسیدن هر چه سریع‌تر این پروژه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین اسفندیاری با همراهی محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها و محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با حضور میدانی در پروژه‌های در حال اجرای فرودگاه مشهد ضمن قدردانی از پیشبرد امور، از نزدیک در جریان روند طرح‌ های در دست اقدام قرار گرفت و با ارایه راهکارهایی بر تسریع روند تکمیل و تجهیز این پروژه‌ها تاکید کرد.

در جریان این بازدید، مدیرکل فرودگاه‌‌های استان خراسان رضوی گزارش کاملی از وضعیت فعلی پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ارایه داد.

در ادامه نیز اسفندیاری عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها در نشستی که با موضوع پیشبرد و تسریع طرح توسعه اپرون فرودگاه مشهد و با حضور پیمانکار پروژه و مشاور کارفرما برگزار شد، راهکارها و مرور فرآیندها در جهت به ثمر رسیدن هرچه سریع‌تر این پروژه را تبیین کرد.

وی در این نشست، با تاکید بر بروزرسانی و پیشرفت پروژه تاکید کرد و گفت: همه بخش‌های اجرایی به برنامه زمان‌بندی پایبند بوده و حداکثر تلاش جهت برنامه مصوب صورت پذیرد.

اسفندیاری همچنین تاکید کرد: پیمانکار موظف به اجرای پروژه در هر شرایطی به ‌منظور پایان کار در تاریخ تعیین شده است‌.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در این جلسه، ضمن ارایه گزارشی جامع از روند احداث و توسعه ترمینال داخلی، برنامه‌های پیش ‌رو برای تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پروژه را مطرح کرد.