شناسهٔ خبر: 109398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سربیشه اعلام کرد:

آغاز عملیات روکش اسلاری سیل در محور اصلی بیرجند - سربیشه

اسلاری سیل سربیشه2.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سربیشه از آغاز عملیات روکش حفاظتی (اسلاری سیل) در محور اصلی بیرجند - سربیشه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) سعید سارانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سربیشه گفت : عملیات اجرایی روکش حفاظتی (اسلاری سیل) در محور اصلی بیرجند - سربیشه آغاز و برای این طرح ۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی افزود: پس از پایان عملیات لکه گیری هندسی و درزگیری در محور اصلی بیرجند - سربیشه به منظور افزایش سطح کیفی راه یک لایه آسفالت حفاظتی از نوع اسلاری سیل به منظور ارتقا وضعیت شبکه راه‌ مواصلاتی اصلی از اولویت‌های مهم این اداره بشمار می‌رود که این امر نیازمند اعتبارات استانی و ملی است.

سارانی تصریح کرد: شهرستان سربیشه دارای بیش از  ۳۰۰۰  کیلومتر جاده اصلی است که عملیات روکش محور‌ها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر یارانه ای در برنامه این اداره قرار می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سربیشه یادآور شد: طول محور  سربیشه – بیرجند در حوزه این اداره ۳۵ کیلومتر است که  ۱۰  کیلومتر از این محور در حال انجام روکش اسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) است.