شناسهٔ خبر: 109410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد:

اجرای جاده ایمن و استاندارد رویکرد اصلی دولت است

مازندران- روکش آسفالت مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:اجرای جاده ای ایمن و استاندارد از اولویت های دولت در استان اردبیل است که با تخصیص اعتبارات مناسب عملیاتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی در بازدید از محور اردبیل -بیله سواربا اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم پاسخگویی اصولی به مطالبات مردم است، گفت: در شمال استان اردبیل بیشترین مطالبه مردم بهره مندی از مسیرهای دسترسی ایمن و بزرگراه‌های استاندارد است.

وی گفت:به همین منظورپیگیری های لازم در سطح ملی انجام و این اداره کل تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا در فصول کاری که فعالیت کارخانجات آسفالت وشرایط جوی برای ایمن سازی محورها مهیاست عملیات روکش آسفالت و خط کشی را جهت استفاده مردم به نحو احسن انجام دهد.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه دربودجه سال ۱۴۰۱ منابع برای تامین مالی طرح های حمل ونقل جاده ای دیده شده است تصریح کرد:استان اردبیل نیز از این بودجه بی نصیب نبوده و در سفر رئیس جمهور به اردبیل این بودجه پیش بینی شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل به همت راهداران پرتلاش از لکه گیری و روکش آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در سالجاری خبرداد و بیان کرد:۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال ۳۵ کیلومتر از راههای شهرستان بیله سوار با ۹۰میلیارد تومان اعتبار بهسازی،روکش آسفالت و آسفالت ریزی خواهد شد خاطر نشان کرد:ازاین مقدار ۱۷ کیلومتر مربوط به راههای روستایی،۱۵ کیلومتر مربوط به حوزه راههای مواصلاتی وبقیه مربوط به کمربندی بیله سوار است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بر احداث و روکش آسفالت راه‌های روستایی تاکید کردو گفت:از ۵ هزار کیلومتر راه روستایی ۲ هزارو۸۰۰ کیلومتر آن راه آسفالته است.

وثوقی فعالیت ۱۰ کارخانه آسفالت را در سطح استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: هم اکنون در همه محور های استان راهداران مشغول عملیات لکه گیری،روکش آسفالت،خط کشی،آسفالت ریزی و سایر اقدامات مربوط به حوزه نگهداری راه هستند.