شناسهٔ خبر: 109438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

گره‌گشایی از پرونده‌های حقوقی و املاک راه و شهرسازی سرعت می‌گیرد

نشست ▪️اعضای مرکز کارشناسان قوه قضاییه آذربایجان‌غربی به منظور گسترش تعامل با مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفت‌وگو گو کردند و در این دیدار مطرح شد از ظرفیت علمی و تجربی کانون وکلا در گره‌گشایی از پرونده های حقوقی و املاک استفاده بهینه شود.

به گزارش پایگاه خبری وزرارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی در این دیدار با اشاره به وجود زمینه‌های تعامل و همکاری مشترک میان راه و شهرسازی و این نهاد، افزود: بخش‌های حقوقی مختلفی در مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی وجود دارد و لازم است با توجه به مأموریت و مسئولیت‌های مشترک در زمینه‌ی آگاهی‌بخشی حقوقی به کارشناسان اقدامات گسترده‌ای انجام شود.

سیدمحسن حمزه‌لو همچنین به لزوم ارتقای ارائه خدمات کانون وکلا و افزایش روشنگری حقوقی در بین آحاد مردم تأکید کرد و گفت: آموزش و اطلاع‌یابی شهروندان از حقوق شهروندی به عنوان يکی از ارکان مهم برقراری نظم و امنيت در جامعه در گسترش مشارکت عمومی و توسعه اجتماعی از اهميت خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه اولویت دولت مردمی پاسخگویی صریح و سریع به مردم است،گفت: در همین راستا گروه کارشناسان بررسی پرونده های حقوقی متشکل از حقوقدان ها شکل گرفته تا به بخشی از خواسته های چندین ساله مردم از این اداره کل پاسخ داده شود.

همچنین در این نشست بر تلاش شبانه‌روزی جهت حل مشکلات و دغدغه‌های مردم تأکید شد که مطمئنا الحاق به محدوده برخی از مناطق شهری و تعیین تکلیف پروندهه های املاک می‌تواند بخشی از مسائل حوزه راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی را حل کند.