شناسهٔ خبر: 109491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان فاینانس برای توسعه بزرگراه های استان اردبیل

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : ۶۰۰ میلیارد تومان از محل فاینانس بانک ها برای توسعه بزرگراه ها و راه های اصلی استان اردبیل اختصاص یافته است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه شورای معاونین با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای تکمیل پروژه های در حال احداث بزرگراهی استان ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین آن کار دشوار و سختی است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل تمامی پروژه های بزرگراهی استان ۱۶ هزار میلیارد تومان منابع نیاز است، خاطرنشان کرد: با همدلی و همراهی مضاعف مسئولان استانی، سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان استان در فصل بودجه ریزی می توانیم بخشی از این منابع و اعتبارات مورد نیاز را از ردیف ملی تامین کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از طریق فاینانس بانکی برای تکمیل بزرگراه های استان اختصاص یافته که ۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به بزرگراه اردبیل – سرچم است که بانک صادرات تامین آن را متقبل شده است.

حیدری ادامه داد: برای محور ارتباطی کلور – درام ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک مسکن تامین خواهد شد و برای محور پارس آباد – سربند – مشگین شهر نیز ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک ملت تامین اعتبار می شود.

وی با بیان اینکه ۳۸۰ میلیارد تومان نیز قرار است از محل ماده ۵۶ برای محور ارتباطی اردبیل – سراب تامین شود، تصریح کرد: با اختصاص این منابع گام های جدی در تکمیل پروژه های بزرگراهی استان برداشته خواهد شد.