شناسهٔ خبر: 109500 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال خبرداد:

راه خلخال به ماسال بازگشایی شد

بازگشایی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: راه خلخال به ماسال بعنوان آخرین راه بین‌شهری مسدود شده از برف این شهرستان برف‌روبی و بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، معروف خسروی در بازدید از عملیات بازگشایی محور ماسال اظهار کرد: پیش از این همه محورهای ارتباطی مسدود شده از برف پائیز و زمستان سال گذشته این شهرستان به استان گیلان بازگشایی و در اختیار رانندگان عبوری از مسیرهای خلخال به پونل و خلخال به ماسوله قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه محور خلخال به ماسال از ابتدای روستای هدف گردشگری گیلوان واقع در بخش شاهرود تا انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل و همچنین انتهای گردنه واقع در این مسیر، آخرین راه ارتباطی بین شهری مسدود شده از برف این شهرستان است گفت: با تلاش راهداران پرتلاش شهرستان این مسیر نیز برف روبی، بازگشایی، ایمن‌سازی و در اختیار مسافرین و گردشگران منطقه قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال با وجود گذشت نزدیک به دو ماه از فصل بهار ارتفاع برف در برخی از مناطق برف و بهمن گیر در محور ارتباطی خلخال به استان گیلان را بیش از ۳ متر عنوان کرد و افزود:حجم سنگین برف در مسیر یاد شده، زمان اجرای عملیات برف‌روبی این راه را برای راهداران خلخال طولانی کرده بود که با حضور شبانه روزی راهداران ساعی عملیات بازگشایی انجام شد.