شناسهٔ خبر: 109523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساماندهی اطلاعات کمیسیون ماده ۱۲ استان تهران

11.jpg سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۲راه و شهرسازی استان تهران ازدسته بندی و آلبوم سازی ۴۵۰۰ فقره رای صادره در کمیسیون ماده ۱۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ سعید کیان وش سرپرست کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در ماده ۱۲ قانون زمین شهری تشخیص عمران و احیا ، تعیین نوع زمین دایر و تمیز بایر از موات بر عهده دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۲ قرار گرفته است.

کیان وش تصریح کرد: بایگانی و دسته بندیهای سازمان ملی زمین و مسکن با دستور وزیر وقت راه و شهرسازی و تصویب هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در اواخر سال ۱۳۹۸ جهت اجرا به ادارات کل استانی ابلاغ شده است و در اجرای این طرح و به منظور طرح ساماندهی و دسته بندی منظم آرشیو های فیزیکی جهت مجموعه آرای صادر در کمیسیون ماده ۱۲ به تعداد ۴۵۰۰ فقره رای با هدف همسان سازی و پشتیبانی بصورت گالینگور و آلبوم در آرشیو اداره کل انجام شده و در حال حاضر موجود است.

سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۲ گفت: در ادامه طرح های جمع آوری و پالایش در سیستم های اطلاعاتی مرتبط با سازمان ملی زمین و مسکن و مشخصا سامانه یکپارچه اراضی و مستغلات به مرحله پیاده سازی فرایندهای عملیاتی رسیده ایم که از الزامات پیاده سازی این فرایندهای عملیاتی، مکانیزاسیون گردش اسناد و مکاتبات است.

وی در پایان آلبوم سازی و آرشیو فیزیکی را در راستای تقویت بانک زمین اداره کل و از گامهای اساسی حوزه املاک و حقوقی برشمرد.