شناسهٔ خبر: 109529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

آمادگی لازم برای انجام مناقصه تقاطع های غنی آباد و فیروز آباد را داریم

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آمادگی کامل این اداره کل برای انجام مناقصه تقاطع های غنی آباد و فیروز آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، صبح امروز در بازدیدی از ستاد اجرایی کمربندی دوم تهران و تقاطع های غنی آباد و فیروز آباد که استاندار تهران، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت راه و شهرسازی و مدیران کل استانی در آن حضور داشتند.

خلیل محبت خواه گفت: به شرط تامین اعتبار با توجه به اینکه تمامی مطالعات پروژه کمربندی دوم توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شده است، آماده برگزاری مناقصه و شروع پروژه هستیم.

وی افزود: در این جلسه همچنین مقرر گردید 800 متر ورودی محور غنی آباد (عملیات جاده ای) توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شود.

لازم به ذکر است کمربندی دوم تهران به طول 25 کیلومتر که از کیلومتر 5 محور امام رضا (ع) واقع در سه راهی سیمان شروع شده و به محور آزادراهی تهران – قم منتهی می شود از مسیرهای مهم هدایت ترافیکی جنوب غرب به شرق استان تهران بوده که مانع از ورود ترافیک به داخل شهرهای استان می شود، در حال حاضر 9 کیلومتر از این مسیر 25 کیلومتری توسط راه و شهرسازی طی سالهای گذشته 6 خطه شده و مابقی نیز در مقاطعی دوخطه و چهارخطه می باشد.