شناسهٔ خبر: 109530 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد؛

مولدسازی دارایی های وزارت راه و شهرسازی در خدمت اهداف نهضت ملی مسکن

علیرضا فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، نهضت ملی مسکن را نیازمند پشتیبانی مالی و اقتصادی دانست و گفت: از طریق مولدسازی دارایی‌ها می‌توان اهداف مورد نظر در این طرح را اجرایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری در اولین نشست هم اندیشی ابعاد و اهداف کمیته مولد سازی دارایی‌های ثابت وزارت راه و شهرسازی که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد، در تعریف مولد سازی به عنوان روشی برای تبدیل ظرفیت‌ها و تغییر مسیر حرکت ثروت جاری هر سازمان افزود: مولد سازی اصولا به اقداماتی در راستای انجماد زدایی از دارایی‌ها، ارزش افزایی برای این دارایی‌ها و ایجاد منفعت برای یک مجموعه گفته می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: مولد سازی دارایی‌های ثابت وزارت راه و شهرسازی می‌تواند به تامین ظرفیت ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و ایجاد فرصتی برای آن‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیانجامد و به ما کمک کند که سهم سازمان را در چرخه اقتصاد ملی با روش‌های جدید تعیین کنیم.

وی اظهار کرد: نشست امروز به منظور تشریح ابعاد موضوع، همفکری و هماهنگی در پیشبرد این مسئولیت برگزار شد و تدوین دستورالعمل تشکیل کمیته مولدسازی را دربر داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن در ابتدای این نشست حبیب الله طاهرخانی مشاور مدیر عامل سازمان گزارشی از روند تشکیل کمیته مولدسازی دارایی های ثابت وزارت راه و شهرسازی ارائه کرد و گفت: کارگروه مشترک مولد سازی دارایی‌های ثابت وزارت راه با حضور مدیران عامل سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری و عمران شهرهای جدید برگزار شد.