شناسهٔ خبر: 109585 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی:

روابط عمومی ها پیشقراول در تحقق شفافیت و کارآمدی هستند

گردهمایی سراسری روسای اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل راه و شهرسازی استانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی‌ها را پیش‌قراول در تحقق شعار شفافیت، عدالت و کارآمدی دانست و گفت: از این رو ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم و آن این است که باید با مردم با صداقت صحبت کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های راه و شهرسازی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

در نشست عصر گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های راه و شهرسازی، امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، شفافیت، عدالت و کارآمدی را سه کلیدواژه اصلی گفتمان دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: دولت بر این باور است زمانی‌که ساختارها شفاف شوند، جامعه می‌تواند کمی‌ها و کاستی‌ها را برطرف کند. از دل شفافیت است که کارآمدی بیرون می‌آید و کارآمدی هم سبب ایجاد عدالت اجتماعی خواهد شد.

روابط عمومی‌ها در خط مقدم تحقق شعار «شفافیت، عدالت و کارآمدی» دولت سیزدهم قرار دارند

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی‌ها را در خط مقدم تحقق شعار شفافیت، عدالت و کارآمدی دانست و افزود: از این رو ما وظیفه سنگینی بر عهده داریم و آن این است که باید با مردم با صداقت صحبت کنیم و مردم هم از ما پاسخگویی می‌خواهند.

کیانی با اشاره به اولویت ساخت مسکن در کشور و به طور خاص حوزه‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی، ادامه داد: همه ما می‌دانیم که ساخت یک میلیون مسکن در سال چقدر کار مشکلی است ولی به حول و قوه الهی الان شاهد این هستیم که یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در حال ساخت است.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن ابلاغ سلام وزیر راه و شهرسازی به مدیران و کارشناسان روابط عمومی راه و شهرسازی در سراسر کشور، عنوان کرد: درخواست آقای وزیر هم از شما عزیزان این است که در حوزه مسکن با صداقت با مردم سخن گفته شود، آسیب‌ها و چالش‌ها بیان و تبیین شود.

در ادامه مراسم بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، از روابط عمومی‌های برتر و شایسته تقدیر تجلیل به عمل آمد.