شناسهٔ خبر: 109589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ماکو :

اجرای دو پروژه شاخص راهداری در منطقه آزاد ماکو

راهداری ماکو رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ماکو از اجرای دو پروژه شاخص راهداری در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، محمد امین شاطویی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ماکو با اعلام شروع پروژه های متعدد راهداری با آغاز فصل کاری سال جاری از دو پروژه شاخص لکه گیری و روکش آسفالت محور مرگنلر - ماکو ( تا گیت ورودی به منطقه آزاد ماکو ) و نیز شانه سازی در محور پلدشت به یولاگلدی خبر داد.

وی گفت : در راستای وظایف و اهداف این اداره برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی منطقه آزاد ماکو و در پاسخ به مطالبات مردمی منطقه بعد از شروع عملیات بهسازی ، تعریض و روکش آسفالت محور پلدشت - یولاگلدی، عملیات اجرایی شانه سازی در این محور بصورت امانی به طول ۲۲ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت آغاز گردیده که ۱۰ کیلومتر آن تاکنون اتمام یافته و مابقی در حال انجام است.

شاطویی ادامه داد: همچنین جهت حفاظت ، مرمت و حفظ ایمنی محورهای ترانزیتی منطقه آزاد ماکو ، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور مرگنلر - ماکو ( تا گیت ورودی به منطقه آزاد ماکو ) به طول ۱۲ کیلومتر در باند رفت و با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که امید است با اتمام آن شاهد تردد ایمن تر و آرام در این محور مهم ترانزیتی باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد : همچنین با شروع فصل کاری سال جاری پروژه های مختلف راهداری ازجمله تسطیح و رگلاژ راههای روستایی ، لکه گیری ، تعمیر و نصب تابلو و علائم ایمنی در منطقه آزاد ماکو در حال انجام است.