شناسهٔ خبر: 109609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس:

عملیات کلنگ زنی احداث ۱۸ هزار و ۱۷۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان قزوین آغاز شد

image_2022_5_18-12_6_32_282_cv1.JPG عملیات کلنگ زنی احداث ۱۸ هزار و ۱۷۰ واحد نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس در استان قزوین آغاز شد

به گزارش اداره پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)، عملیات احداث این تعداد واحد شامل ۱۶ هزار و ۷۴۰ واحد در مهرگان، ۴۰۰ واحد در آبیک، ۶۰۰ واحد در بوئین زهرا و ۱۷۰۰ واحد در اقباله قرار دارد.

سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در این خصوص گفت: برای ساخت این تعداد واحد ۲۷۰ هکتار زمین در شهر مهرگان و ۱۵ هکتار در سایر شهرهای استان تامین شده است.

وی به مشخصات احداث واحدهای یاد شده اشاره و تصریح کرد: در مهرگان واحدهابه صورت سه طبقه بدون پیلوت و در قالب ۶ واحدی و همچنین ۵ طبقه  وی پیلوت و هر بلوک ۲۰ واحد و با تامین پارکینگ احداث خواهند شد.

به گفته وی ، تسهیلات بانکی برای هر واحد احداثی در مهرگان ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و متوسط بنای هر واحد نیز ۹۰ متر مربع دیده شده است.

هاشمی یادآور شد: سرپرست خانوار، دارای فرم ج، احراز ۵ سال سکونت در محل شهر مورد تقاضا از جمله شرایطی هستند که متقاضیان نهضت ملی مسکن برای مالکیت این واحدها باید داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: متقاضیان موثر در نهضت ملی مسکن باید در اسرع وقت اقدام به واریز قسط ۴۰ میلیون تومانی خود کرده باشند.