شناسهٔ خبر: 109628 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان:

دولت ایران برای احداث راه‌ها و پل‌های با کیفیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

سفر به ایران وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان در سفر به ایران از مراحل اجرایی آزاد راه تهران - شمال در یادداشتی نوشت: دولت برای احداث راه‌ها، تونل‌ها و پل‌های با کیفیت و مناسب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،گنل سانوسیان، وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان در سفر به جمهوری اسلامی ایران از مراحل اجرایی آزاد راه تهران - شمال در یادداشتی از موارد مطرح شده در این دیدار یاد کرد.

وی در یادداشت خود با بیان اینکه در ابتدا مایلم سپاسگزاری نمایم از این فرصتی که در اختیار من قرار گرفت، عنوان کرد: «درباره کلیه این موارد با آقای خادمی در دفتر من در ایروان صحبت کرده‌ام و خوشحالم که اینک امکانی فراهم شد تا در محل شاهد همه موارد مورد بحث باشم.»

وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان در ادامه یادداشت خود نوشت: «واقعا تحت تاثیر قرار گرفته و حیرت زده‌ام. امری است مهم که حکومت و دولت برای احداث راه‌ها، تونل‌ها و پل‌های با کیفیت و مناسب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.»

وی در بخش دیگری از این یادداشت آورد: «همچنین مهم است که مصالح ساختمانی و شرکت‌های سازنده، ایرانی هستند و به این سطح از پیشرفت نایل شده‌اند. 
امیدوارم که همکاری ما محقق شود و با شراکت همکاران ایرانی روزی شاهد احداث چنین راه‌هایی در ارمنستان باشیم. برای همه موارد سپاسگزارم.
تشکر از کشور دوست ایران و ملت برادر ایران.»