شناسهٔ خبر: 109640 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

افزایش ضریب ایمنی جاده های خراسان جنوبی از ابتدای سال

نصب تابلو اطلاعاتی خراسان جنوبی.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش ضریب ایمنی جاده های استان به منظور کاهش سونح جاده‌ای از ابتدای سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ایمن سازی محور‌های مواصلاتی یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که با جدیت برای کاهش آن‌ها تلاش می‌کنیم.

وی افزود:در همین راستا از ابتدای سال برای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان اقدامات زیادی صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان با تعمیر و نصب گاردریل ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی در حال انجام است.

فدوی یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعمیر و یاجایگزینی حفاظ ۲۵۰متر گاردریل، نصب ۵۴۰متر نیوجرسی ۶ متری، اجرای ۳۰کیلومتر خط کشی سرد، نصب ۴۱۰ عدد تابلوی اخطاری، انتظامی و علائم جاده‌ای، ایمن سازی و آشکارسازی ۴ نقطه پر حادثه از دیگر اقدامات ایمنی انجام شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ایمن سازی محور‌های مواصلاتی و تداوم جریان پیوسته تردد‌های ایمن جاده‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در سال جاری هم با جدیت دنبال می‌شود .