شناسهٔ خبر: 109699 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل شرکت بازآفرینی از پروژه‌های بازآفرینی شهری آذربایجان غربی

آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به بازدید میدانی از محلات هدف بازآفرینی و بررسی وضعیت پروژه‌های استان آذربایجان غربی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفرهای استانی خود امروز جمعه به همراه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و همزمان با سفر هیات دولت در آذربایجان غربی حضور یافت و به بازدید میدانی از محلات هدف بازآفرینی و بررسی وضعیت پروژه‌های این استان پرداخت.

از جمله پروژه‌های مورد بازدید دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در این سفر می‌توان به پروژه خانه سلامت محله وكيل‌آباد واقع در سكونتگاه‌های غيررسمی اروميه اشاره کرد.

به گفته آئینی این پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی دارد و چنانچه همت بیشتری صورت گیرد، ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

علاوه بر این ۶ پروژه دیگر به مبلغ قرارداد ۸ ميليارد تومان در دست اجراست.

محمد آئینی در ادامه این سفر طی جلسه‌ای با حضور کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاونین شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر  پيرانشهر به بررسی مشکلات و مسایل مربوط به محلات هدف بازآفرینی شهری پیرانشهر پرداختند.

از موارد مطرح شده در اين جلسه می‌توان به مشارکت ۵۰ درصدی در فاز اول دیواره چینی کانال شین‌آباد به مبلغ دو میلیارد تومان و مشارکت ۴۰ درصدی در ساخت مدرسه اشاره كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی ایران مديرعامل شركت بازآفرينی شهری ايران در این جلسه بر نقش تاثیرگذار ستادهای بازآفرینی شهرستانی در نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی تاکید کرد و خواستار برگزاری مستمر این ستادها در سطح شهرستان و نیز استان شد.