شناسهٔ خبر: 109706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی ساخت ۴۴۰ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان خلخال آغاز شد

محبوب حیدری - اردبیل آماده سازی یک هکتار از اراضی تخصیصی به طرح نهضت ملی مسکن و عملیات اجرایی ساخت ۴۴۰ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان خلخال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این مراسم که با حضور استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد گفت: تاکنون از مجموع کل ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خلخال ۴۴۵۵ نفر نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نموده اند.

وی افزود: از این تعداد ۳۶۳۲ نفر در مرحله جدید ثبت نام کرده که ۱۹۰۴ نفر حائز شرایط بوده اند و تعداد ۱۳۶۱ نفر تایید نهایی شده و نسبت به افتتاح حساب این عزیزان اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: ۴۲۱ نفر از متقاضیان افتتاح حساب شده نسبت به تکمیل مبلغ آورده اولیه اقدام نموده و مابقی افراد در صورت تکمیل آورده وجه اولیه به نسبت متقاضیان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تامین زمین و مراحل اجرایی پروژه قرار خواهند گرفت. 

حیدری خاطرنشان کرد: در شهر خلخال به نسبت تعداد متقاضیان واریز وجه در مراحل قبلی ثبت نامی ۲ پروژه تحت عنوان ۸۰ واحدی و ۶۰ واحدی در حال احداث می باشد.

وی ادامه داد: آماده سازی یک هکتار از اراضی تخصیصی به طرح نهضت ملی مسکن و عملیات اجرایی ساخت ۴۴۰ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان خلخال طی آئینی توسط اداره کل بنیاد مسکن استان آغاز شد.