شناسهٔ خبر: 109743 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی ۶۵۰۰ واحد مسکونی در کرمان/ آغاز پالایش مجردان طرح نهضت ملی مسکن

نهضت ملی مسکن مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی ۶۵۰۰ واحد مسکونی و شروع پالایش مجردان طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

علی حاجی‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از نام‌نویسی ۱۷۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: قریب به ۴۴ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی بیشترین اسقبال را در شهر کرمان خواند و عنوان کرد: شهرهای کرمان، بیم و سیرجان بیشترین متقاضیان را به خود اختصاص دادند.

حاجی زاده با بیان اینکه مقرر شده در این استان طی چهار سال ۱۰۳ هزار واحد مسکونی ساخته شود، اظهار کرد: عملیات اجرایی شش هزار و ۵۰۰ واحد آغاز شده است و این واحدها با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی روبه‌رو بودند.

وی تاکید کرد: زمین برای سهمیه یکساله تامین شده و مابقی را از روش‌هایی که ابلاغ شده است، پیگیری و تامین خواهیم کرد، با این حال اما در برخی از شهرهای استان معضل کمبود زمین را شاهد هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان مراحل پالایش متقاضیان را در حال انجام اعلام کرد و گفت: پالایش بخش زیادی از متقاضیان انجام شده است و اکنون بخش مجردان درحال انجام است.