شناسهٔ خبر: 109762 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های استان یزد اعلام کرد:

اعزام بیش از ۱۷۰۰ زائر خانه خدا از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد

فرودگاه يزد مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت: انتقال زائران یزدی خانه خدا از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد به فرودگاه مدینه منوره برای شرکت در مراسم مناسک حج تمتع امسال انجام خواهد شد.

عباس محمدی مدیرکل فرودگاه های استان یزد در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  با اعلام  آمادگی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد برای اعزام بیش از ۱۷۰۰ زائر خانه خدا گفت: نخستین پرواز زائران بیت الله الحرام از یزد، پنجم تیرماه انجام خواهد شد و اعزام زائران تا هشتم تیرماه ادامه دارد.

 وی با اعلام اینکه پرواز انتقال زائران یزدی امسال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) انجام خواهد شد، بیان کرد: در این عملیات ۱۷۴۲ زائر از استان یزد در قالب ۱۴ کاروان با ۷ سورتی پرواز هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ به سرزمین وحی مشرف می‌شوند و عملیات بازگشت حجاج یزدی به میهن نیز از یکم مرداد ماه  آغاز و تا ۴ مرداد ماه ادامه می یابد.

محمدی همچنین بر آمادگی فرودگاه‌ بین المللی یزد برای ارائه سرویس مطلوب به زائران خانه خدا تاکید و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا عملیات حج سال جاری همچون سالیان گذشته رضایت زائران را فراهم سازد.

 گفتنی است، حج تمتع۱۴۰۱ پس از دو سال از شیوع کرونا، امسال از سر گرفته می شود و اعزام حجاج از جمهوری اسلامی ایران به عربستان انجام خواهد شد.