شناسهٔ خبر: 109833 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۱۹۴هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه

روند ساخت پروژه ۵۰۴ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر شهریار مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت نام بیش از ۱۹۴هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از ثبت نام بیش از ۱۹۴هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد و گفت: از این تعداد حدود ۸۴ هزار نفر واجد شرایط اعلام شدند. 

وی برنامه چهارساله استان را بالغ بر ۱۱۶ هزار واحد برشمرد و عنوان کرد: پالایش متقاضیان در حال انجام است، با این حال اما به سبب مراجعه نکردن به موقع برخی متقاضیان بخشی از پالایش باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیشترین متقاضیان را در شهرهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب اعلام کرد و گفت: کرمانشاه با ۱۱۵ هزار و ۴۰۰ نفر و اسلام آباد غرب با ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر بیشترین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۴۷۷  واحد در بهمن ماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان کلید خورد و مقرر شد عملیات اجرایی ۲۳ هزار واحد مسکونی دیگر نیز در کرمانشاه آغاز شود.