شناسهٔ خبر: 109929 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

لزوم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در حوزه روابط عمومی

شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: روابط عمومی‌ها آینده پژوهی و استفاده از تکنولوژی‌های روز را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شیخ انصاری، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این بخش گفت: عملکرد روابط عمومی تاثیر مستقیم بر مجموعه و جامعه هدف می‌گذارد، لذا روابط عمومی باید با توجه به شتاب و توسعه تکنولوژی وسایل ارتباطی و رسانه‌ای از تمام ظرفیت خود برای تعامل بهتر ارتباط درون و برون سازمان بهره‌برداری کند.

شیخ انصاری با بیان اینکه روابط عمومی رکن اصلی و زبان گویای هر سازمان است، عنوان کرد: روابط عمومی یکی از ارکان مدیریت و حلقه پیوند مردم و مسئولان و بخش مهم و تاثیر گذار حوزه اطلاع رسانی است.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: در عصر ارتباطات فعالیت روابط عمومی، تغییرات زیادی داشته و به عنوان یکی از ارکان‌ اصلی شرکت و سازمان باید ضمن تخصص‌گرایی و بهره‌مندی ‌از دانش روز دنیا در حوزه‌های ارتباطات و خلاقیت، نشانه‌هایی از یک روابط عمومی فعال و پویا را ارائه دهد.

شیخ انصاری با اشاره به عملکرد مطلوب روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: یکی از هنرهای روابط عمومی شناسایی جامعه هدف و تعامل سازنده و اثرگذار در کنار اطلاع‎رسانی به موقع است که این امر طی دو سال گذشته در روابط عمومی شرکت و مراکز استان‌ها توسعه و رشد خوبی یافته و به نقطه شکوفایی و بلوغ رسیده است که البته ضرورت حضور مستمر در عرصه اطلاع رسانی را بیش از پیش حس کرده است.

وی ادامه داد: لازمه یک روابط عمومی پویا عملکرد مناسب و اطلاع‌رسانی به موقع اقدامات انجام شده است و روابط عمومی باید نسبت به بازتاب توانمندی‌ها و خدمات شرکت و همچنین فعالیت‌های در اختیار دولت در جامعه برای امیدافزایی و افزایش روحیه مشارکت مخاطبان و مشتریان و ذی‌نفعان تلاش کند.

شیخ انصاری با اشاره به اینکه کلیه مدیران ارشد و همچنین روابط عمومی‌ برای پیشبرد سیاست‌های بالادستی باید در هر موضوعی پیوست رسانه‌ای را مد نظر قرار دهند، گفت: روابط عمومی‌ها ضمن استفاده از همه ظرفیت‌های خود در انتشار اخبار اقدامات و نقش آفرینی‌ها باید در معرفی عملکرد سازمان خود هوشمندانه عمل کرده و در ایجاد تعامل سازنده درون سازمانی و برون سازمانی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: مدیریت روابط عمومی دیگر با الگوهای سنتی جوابگوی عصر حاضر نیست و روابط عمومی‌ها ضمن پذیرش مسئولیت اجتماعی خود باید با مدیریت و اقناع افکار عمومی، کارکرد سازمان را تسهیل و با نفوذ میان مخاطبان نسبت به  ایجاد ارزش آفرینی با حفظ مسئولیت مبادرت کند.

 به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، وی در پایان با تشکر و قدردانی از همه معاونت‌ها و مدیران ستادی و استانی شرکت در راستای همکاری و همسویی با سیاست‌های کلان ارتباطی و تعاملی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد: با وحدت رویه برای بسط و توسعه گفتمان عدالت، شفافیت و پاسخگویی متناسب با موضوع فعالیت شرکت و سیاست‌های بالا دستی و کلان دولت گام‌های موثر و رضایت بخشی برداشته شود.