شناسهٔ خبر: 109954 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد:

رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان بينالود به ارزش ۷ میلیارد تومان

عكس رفع تصرف اراضي دولتي شانديز1 (2).jpeg فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی ازخلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت ۱۰۲۱ مترمربع در شهرستان بينالود خبرداد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوی)،  سرهنگ مجید علی نیا فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در اراضی ملي شهرستان بينالود (طرقبه شانديز)، يك مورد تصرف اراضي ملي واقع در محدوده موسوم به سيا كمر به مساحت ۱۰۲۱ مترمربع به ارزش تقريبي ۷ میلیارد تومان مشاهده شد که با آرای صادره از مراجع قضایی نسبت به قلع و قمع و رفع تصرف این اراضی اقدام شد.  

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.