شناسهٔ خبر: 109955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد :

تکمیل و بهره برداری از بزرگراه اردبیل – مشگین شهر تا پایان سالجاری

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : بزرگراه اردبیل – مشگین شهر تا پایان سالجاری به شکل کامل تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهارکرد: در توسعه بزرگراه ها در کنار پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان استان ، وزارت راه و شهرسازی نیز پشتیبان ماست تا با همکاری و هماهنگی بیشتر بتوانیم شرایط مطلوبی را در این حوزه ایجاد کنیم.

وی با تقدیر از تلاش پیمانکاران برای تکمیل پروژه های بزرگراهی اعلام کرد و گفت: بزرگراه اردبیل – مشگین شهر تا پایان سالجاری به شکل کامل تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در محور پارس آباد – سربند – مشگین شهر در کنار تکمیل مطالعات در کل مسیر ، احداث بزرگراه در ۶۰ کیلومتر در حال انجام است که امسال تلاش می کنیم ۲۰ کیلومتر این مسیر زیر بار ترافیک برود.

حیدری اظهار کرد: در اجرای پروژه چهارخطه گرمی به بیله سوار پیمانکاران در دو قطعه فعال هستند و کار را به شکل مطلوب به پیش می برند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اجرا و تکمیل پروژه های بزرگراهی سعی بر این است تا با همدلی و همراهی تمام مسئولان استانی بتوانیم علاوه بر جذب سالانه بالای هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان منابع مالی از محل استانی ، ملی ، ماده ۵۶ ، تهاتر نفتی و سایر ردیف ها برای راههای استان  بعد از ۴ تا ۵ سال توسعه و جهش ویژه ای در بحث توسعه بزرگراهها شاهد باشیم.