شناسهٔ خبر: 109958 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها انجام گرفت؛

افتتاح پروژه های ارتباطی و ناوبری در فرودگاه زنجان و سایت گیلوان

افتتاح پروژه هاي ارتباطي و ناوبري در فرودگاه زنجان با حضور معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه های فرودگاه زنجان و سایت گیلوان در حوزه های ارتباطی و ناوبری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور مسعود نیکبخت معاون عملیات هوانوردی، سیامک بهنام مدیرکل ارتباطات و ناوبری، امیرحسین صادقچه مدیرکل کنترل ترافیک هوایی، داوودی دانا مدیر ایمنی شرکت و قاسمی مدیر فرودگاه زنجان، سامانه های جدید کنسول و سوئیچینگ( ارتباطی) برج مراقبت پرواز، سامانه های جدید فرستنده و گیرنده ثابت هوانوردی، ایستگاه فرستنده این فرودگاه و شش پروژه ارتباطی و عمرانی در سایت رادار گیلوان بهره برداری شد.

معاون عملیات هوانوردی و هیات همراه در جریان این سفر از سایت رادار گیلوان بازدید کردند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ پروژه های این سایت شامل راه اندازی سه بستر ارتباطی((E۱  برای خطوط  RCAG)، (MPLS  برایRADAR DATA) و (MPLS برای RCMS RADAR) ) و بهره برداری از دو پروژه پلکان دسترسی به پد استال رادار و دیوار حفاظتی سایت رادار و همچنین بهسازی سیستم آبرسانی سایت رادار می شود.

گفتنی است؛ بازدید از واحدهای برج مراقبت پرواز، الکترونیک و ارتباطات و ناوبری، ایمنی و نجات فرودگاهی زنجان و گفتگو با کارکنان این بخش ها از دیگر محورهای این برنامه بود.