شناسهٔ خبر: 109961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد :

 پیگیری ۵ مصوبه حوزه راهداری شهرستان چالدران در سفرهای شهرستانی استاندار

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پیگیری ۵ مصوبه حوزه راهداری شهرستان چالدران در سفرهای شهرستانی استاندار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، بهزاد برقی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : پیرو سفر استاندار محترم به شهرستان چالدران ۵ مصوبه در حوزه راهداری برای این شهرستان به تصویب رسید که از همان ابتدا پیگیری و به سرانجام رساندن این مصوبات در دستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قرار گرفته است.

 وی گفت : این مصوبات شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی شاهگلن- مزرعه ، انجام ۱۳۰کیلومتر خط کشی محور های مواصلاتی شهرستان چالدران ، اجرای ۴۸ کیلومتر راه روستایی با قیر بنیاد علوی ، اجرای آسفالت روستاهای آنتنی و آسفالت راه های روستایی دور افتاده به خصوص روستاهای مرزی ( ۷ کیلومتر مسیر روستای سلیمان آغل ) می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : این اداره کل نهایت تلاش و اهتمام را در امر پیگیری مصوبات به کار گرفته و مصوبات در مراحل برگزاری مناقصه ، تامین اعتبار و اجرای اولیه بصورت امانی قرار دارد.