شناسهٔ خبر: 109970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی دو ماه نخست امسال انجام شد:

ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد در محورهای خراسان شمالی

ثبت تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت بیش از ۱۸ میلیون و ۴۹۵ هزار تردد وسایل نقلیه طی دو ماه نخست امسال در محورهاي مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی) جعفر شهامت گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۵۱ دستگاه ترددشمار در محورهای مختلف استان اين آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش یافته است.

  وي افزود: در این بازه زمانی بیش از یک میلیون و ۶۵۴ هزار تردد ورودی و بیش از یک میلیون و ۶۵۸ هزار تردد خروجی در محورهای استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۵۱.۴۲ درصد و ۵۲.۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی پرترددترین محور استان در اردیبهشت را محور بجنورد_شیروان و بالعکس با بیش از ۵۹۹ هزار تردد برشمرد و اظهارکرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه مربوط به استان های خراسان رضوی، گلستان و مازندران بوده است همچنین حدود  ۱۵درصد تردد ورودی خراسان شمالی بیشتر از  ۲روز ماندگاری در استان داشته اند.

به گفته وی طی دو ماه گذشته از مجموع تردد ورودی به استان ۴.۴۸ درصد و از مجموع تردد خروجی استان ۴.۵ درصد مربوط به وسایل سنگین بوده است.