شناسهٔ خبر: 109998 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل خبر داد:

جابجائی۲۵۱ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

جابجایی ۱۰۱۰۰۰ مسافر در طرح نوروزی امسال لرستان.jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲۵۱ هزار نفر مسافر جابجا در استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان نمین افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۴۵ هزار مورد سفر انجام شده است.

وی گفت: از این تعداد مسافر ۱۲۷ هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۱۸ هزار نفر با مینی بوس و ۱۰۶ هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری در ۲ ماه گذشته جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به گفت: ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل درحال فعالیت است.

شیرین زاده از فعالیت هزار و ۲۳۱ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد و تصریح کرد کرد:۲ هزار و ۲۴۰ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.