شناسهٔ خبر: 110007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل خبر داد:

عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان بابل

مازندران - رئیس بابل رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل از عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی شهرستان بابل به طول جمعا نزدیک به ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، یاسر ابراهیمی اظهار داشت: روکش آسفالت راه روستایی آهنگر کلای بزرگ بخش گتاب به طول۱ کیلومتر و احداث راه روستایی لته بخش بند پی شرقی به طول ۸۰۰ متر آغاز شد.

وی تصریح کرد: بهسازی راه‌های روستایی، تسریع در پیشرفت راه‌ها و رسیدگی به مشکلات این بخش بویژه حوزه حمل نقل بسیار مهم و از دغدغه‌های عمرانی این اداره می باشد زیرا معتقدیم راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.

وی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل خاطر نشان ساخت: جاده‌های ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه، از جاده‌های با اهمیت ویژه در حوزه حمل و نقل است.

 ابراهیمی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و گفت: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشكار سازي نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاري قوس ، مسيرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.