شناسهٔ خبر: 110009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد اعلام کرد:

جابجایی ۵۸ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد

کالا.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:در دوماهه گذشته ۵۸ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین مرادی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه ۱۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به مردم هستند افزود:در مدت یاد شده بیش از ۹ هزاربرگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

مرادی در مدت یاد شده  به جابجایی بیش از ۲۲ هزار نفر مسافر در این شهرستان اشاره کرد و گفت:این تعداد مسافر در قالب۳ هزار و ۶۸۷ سفر وتوسط ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه سواری از شهرستان پارس آباد جابه جا شده اند.

وی ارتقای ایمنی راهها را از اولویت های مهم راهداری عنوان کرد وخاطر نشان شد:در دوماهه گذشته محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد با استفاده از ۱۲۸ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری شده و هم اکنون راهداران در همه محورها مشغول عملیات ایمن سازی،خط کشی،روکش آسفالت و آسفالت ریزی هستند.

عضو شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه راهداران در جهت جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه ۲۰ کیلومتر از شانه وافتادگی راه را اصلاح و تسطیح کرده اند تصریح کرد: صد کیلومتر از حریم راههای روستایی و مرزی این شهرستان در دوماهه گذشته شن ریزی ،تسطیح و موج گیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راهها را خط قرمز راهداری دانست و بیان کرد:با حضور ۴۱۰ گشت راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان تاکنون از ۳۳ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز غیر مجاز جلوگیری شده و با اخذ دستور قضایی ۱۶۸ مورد حریم راه نیز آزاد سازی شده است.

مرادی نگهداری ۲۰ هزار متر مربع از روشنایی وآشکارسازی ۳۷۰ مورد از پل ها و نقاط پربرخورد با دپوی خاکی را در دوماهه گذشته یادآور شد و گفت:راهداران در جهت جلوگیری از تخریب پل ها در زمان سیلاب ۵۸۰ متر مکعب لایروبی انجام داده اند.

وی رنگ آمیزی ۱۱۲ پایه تابلو علائم و چراغ چشمک زن،رنگ آمیزی ۴۰ مورد از سرعتکاهها،شستشوی ۴ هزار عدد از علائم راهداری،نصب ۲۲ مورد بنر اطلاعاتی و ۱۴ مورد دکه های غیرمجاز را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان پارس آباد در دوماهه گذشته برشمرد.