شناسهٔ خبر: 11001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت افتتاح شد؛

بهره‌برداری از محور ارتباطي ياسوج – اقليد در کهگیلویه و بویر احمد

جاده استانی کهگیلویه و بویر احمد روكش و آسفالت ۹ كيلومتر از محورارتباطي یاسوج – اقلید با اعتباری افزون بر ۹ هزار میليون ریال درنخستین روز از هفته دولت به بهره برداري رسيد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه وبويراحمد، مديركل راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد در آئين بهره برداري از اين محور ارتباطي گفت: با توجه به وضعیت نامناسب محور یاسوج به اقلید و اینکه این محور ارتباط سه استان فارس، یزد، کهگیلویه و بویراحمد را امکان‌پذیر کرده و یکی از ورودی‌های مهم این استان است، از جمله پروژه‌هایی بوده که از لحاظ انجام عملیات اجرایی در اولویت قرار گرفته است.

حسن فدايي با اشاره به اینکه اعتبارات موجود برای اجرای لکه گیری و روکش آسفالت اين محور از محل اعتبارات ملی بوده و اعتبارات استانی در آن جایی ندارد، یادآور شد:با توجه به موقعیت استراتژیک اين محور ارتباطي استان، که در محل کریدور سه استان کشور قرار گرفته و از تراکم ترافیکی بالایی نیز برخوردار است، وظیفه ذاتی اداره کل راه و شهرسازی، ایجاد بستر مناسب راه، به خصوص راههای اصلی برای تردد خودروهای عبوری است.

فدايي تصريح كرد: ۲۶ پروژه بزرگراهي،راه روستايي و روكش آسفالت با اعتبار بيش از ۸۲۰ميليارد ريال در هفته دولت امسال در كهگيلويه و بويراحمد به بهربرداري مي رسد./

نظر شما