شناسهٔ خبر: 110022 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

قاسمی در پایان سفر یک روزه به شهرستان‌های پاکدشت و قرچک:

مشکلات مردم شهرستان‌های پاکدشت و قرچک را در دولت پیگیری می‌کنیم/موافقت وزارت راه و شهرسازی با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک- تهران به مترو

جلسه مدیران و معاونان وزارت راه و شهرسازی با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با اعلام پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی مردم شهرستان‌های پاکدشت و قرچک در هئیت دولت گفت: موضوع تبدیل قطار حومه‌ای به مترو مورد تایید وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پایان سفر یک روزه به شهرستان‌های پاکدشت و قرچک از شهرستان‌های تابعه استان تهران، در محل فرمانداری قرچک، از پیگیری مشکلات و موارد مطرح شده از سوی مردم در جریان این سفر، در وزارتخانه متبوعش و نیز هیئت دولت خبر داد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: نماینده شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک به اتفاق فرماندار، امام جمعه و شهردار قرچک نیز درخواست‌های مکتوبی خطاب به رییس جمهور ارائه کردند که این درخواست‌ها در جلسه تخصصی با آیت الله رییسی و اعضای هیأت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بررسی وضعیت جاده‌های مواصلاتی و حوزه ترافیک شهرستان قرچک بیان کرد: مشکلات و موضوعات مطرح شده در حوزه حمل و نقل را پیگیری خواهیم کرد و اقدامات لازم در این راستا انجام خواهد شد.

وی در پایان ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات شهرستان در مورد ترافیک، مترو تصریح کرد: یکی از درخواست‌های مسئولان ومردم قرچک تبدیل قطار حومه‌ای به مترو است که در بررسی وضعیت اجرای طرح حمل و نقل ریلی این بخش از استان تهران به پایتخت، موضوع تبدیل طرح از قطار حومه‌ای به مترو مطرح شده و وزارت راه و شهرسازی با این طرح به دلیل اینکه مورد نیاز مردم است، نه تنها مخالف نیست، قطعا با آن موافقت می‌کند.