شناسهٔ خبر: 110095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد؛

۷۶ کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب – بندرعباس در دست اجراست

دکتر طالبان-مدیرکل راه و شهرسازی فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: طول بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس ۳۵۰ کیلومتر استان که ۲۰۹ کیلومتر آن به بهره بردرای رسیده و ۷۶ کیلومتر نیز در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: طول بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس در حوزه راه و شهرسازی استان فارس ۳۵۰ کیلومتر است که تاکنون ۲۰۹ کیلومتر آن حدفاصل شیراز – فسا – تقاطع جلیان و سه راهی دولت آباد – داراب و داراب – جنت شهر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی اضافه کرد: ۷۶ کیلومتر از این محور حدفاصل  تقاطع جلیان به سمت سه راهی دولت آباد و کمربندی داراب و جنت شهر به سمت قلعه بیابان توسط پیمانکار در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: عملیات اجرایی ۴ کیلومتر کمربندی داراب نیز به اتمام رسیده و ایمن سازی شده و زیر عبور قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس گفت: عملیات اجرایی ۷۶ کیلومتر در دست احداث بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار لازم و قیر مورد نیاز بزودی شاهد بهره برداری قسمتی از این پروژه مهم و حیاتی هستیم.