شناسهٔ خبر: 110108 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به بروجن خبر داد؛

بهره برداری از کنارگذر شمالی بروجن در سال جاری

بازدید الهیه77.jpg استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرستان بروجن، ضمن بازدید از پروژه کنارگذر شمالی این شهر، گفت: با تلاش مسئولین و رفع موانع موجود این پروژه در سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی از مشکل اعتباری این پروژه از محل اعتبارات پیش‌بینی شده در سفر ریاست جمهوری حل خواهد شد و تلاش مسئولین باید بر رفع موانع و تکمیل پروژه در زمان بندی تعیین شده باشد.

وی در بازدید از محله الهیه بروجن نیز، این محله را دارای مشکلات حل نشده از گذشته دانست و ادامه داد: این مشکلات با برنامه‌ریزی صورت گرفته مطابق یک برنامه و حرکت جهادی تا حد زیادی مرتفع می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین ساخت بیش از ۶ هزار واحد از برنامه چهار ساله مسکن دولت را در الهیه بروجن دانست و گفت: ساخت ۶۰۰ واحد هم اکنون فعال بوده و لازم است موانع پیشرفت آنها برطرف شود و طبق برنامه ساخت سایر واحد نیز آغاز گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش وضعیت ساخت و ساز در فاز یک و دو الهیه بروجن، گفت: بخشی از آماده سازی دوفاز انجام نشده که با پیگیری و ملاقات با وزیر راه و شهرسازی  و بازدید معاون وزیر از این محله، برای تأمین اعتبار انجام آماده سازی هر سه فاز الهیه بروجن برنامه ریزی شد.

حسینعلی مقصودی از توافق با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت انجام آماده سازی فاز یک و دو خبر داد و افزود: جهت پیگیری مشکلات آب و فاضلاب در فاز یک و دو نیز با شرکت آب و فاضلاب استان توافقات لازم در حال انجام است.

گفتنی است؛ علیرضا فخاری معاون وزیر راه و شهرسازی ۲۲ اردیبهشت ماه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از محله الهیه بروجن، از تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل زیرساخت و آماده سازی این محله خبرداد.