شناسهٔ خبر: 110109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

۱۵پرونده در کمیسیون حریم راه‌های استان قزوین رسیدگی شد

حریم راه معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رسیدگی به ۱۵پرونده در کمیسیون حریم راه‌های استان طی اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، احسان شهبازی گفت:کمیسیون حریم راه‌ها وظیفه بررسی و رسیدگی به درخواست های متقاضیان جهت صدور مجوز ساخت و ساز در حریم راه‌ها را بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد این معاونت در حوزه آسفالت راه‌ها نیز گفت: طی اردیبهشت ماه ۵۰۰تن آسفالت گرم و ۱۰۰تن آسفالت سرد جهت لکه گیری راه‌های استان خریده و ۱۵۰تن قیر نیز توزیع شد.

شهبازی از خط کشی ۲۶۲کیلومتر از راه‌های این استان توسط تیم های امانی این اداره کل  نیز خبر داد و گفت:خط کشی راهها از موثرترین راهکارها برای ارتقای ایمنی و کاهش حوادث جاده ای است که سالانه در ۲هزار کیلومتر از راه‌های استان اجرا می‌شود.

وی، اجرای ۱۴کیلومتر باند روکش آسفالت، ۱۲کیلومتر باند آسفالت حفاظتی، نصب ۴چراغ چشمک زن، نصب ۶۴۰ متر طول گاردریل جدید و تعمیر و مرمت ۸هزار و ۷۴۰ متر طول گاردریل خسارت دیده را از دیگر اقدامات این معاونت طی ماه گذشته عنوان کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در بخش ماشین آلات نیز ۲۳دستگاه از ماشین آلات راهداری راه اندازی و از ۳۴دستگاه نیز بازدید شد.