شناسهٔ خبر: 110114 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

راه ها و ساختمان های راه و شهرسازی مزین به نام شهدا می شود

شورای هماهنگی استان سمنان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، گفت: کلیه ساختمان ها، راه‌ها و مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان سمنان مزین به نام شهدا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان)، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در جلسه شوراي هماهنگي دستگاه‌هاي زير مجموعه وزارت راه و شهرسازي در استان سمنان که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیران و مسئولین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار کرد: ما همه داشته های امروزمان را مرهون خون شهدا، مجاهدت ایثارگران، جانبازان و آزادگان می دانیم و وظیفه خدمت به آنها و خانواده هایشان را داریم. 

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از شهادت کمتر نیست.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران افزود : ما امروز در سطح مدیریت کلان تمام آبرو و جایگاه مسئولیت مان را مرهون شهدا و ایثارگران و این شجاعت ها و سلحشوری ها هستیم و همواره مدیون این فضایل هستیم. 
وی تصریح کرد: طبق مصوبه شوراي هماهنگي دستگاههاي زير مجموعه وزارت راه و شهرسازي در استان سمنان مقرر گردید کلیه ساختمان ها، راه ها و مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان سمنان مزین به نام شهدا شود.

مردانیان گفت: در سفر به استان ها تلاش می کنیم تا به زیارت خانواده های شهدا برویم و در این دیدار و سرکشی جویای حال خانواده های شهدا و ایثارگران باشیم.
لازم به ذکر است نامگذاری کلیه ساختمان ها، راه ها و مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان سمنان مزین به نام شهدا به پیشنهاد مشاورعالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در جلسه فوق مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.