شناسهٔ خبر: 110123 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن استان:

حدود ۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان عملیاتی شد/اجرای ۳۹۴ پروژه عمرانی با ۲۷۷ میلیاردتومان اعتبار

نهضت ملی بنیاد مسکن اصفهان مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان از عملیاتی شدن حدود ۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان خبر داد و گفت: ۳۹۴ پروژه عمرانی با ۲۷۷ میلیاردتومان اعتبار در سطح استان در حال اجراست.

غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، سند دار کردن واحدهای مسکونی تحت مسئولیت بنیاد و همچنین اجرای طرح‌های عمرانی روستایی گفت: سهیمه بنیاد مسکن استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۶ هزار و ۴۱۸ واحد بوده که هم‌اکنون بیش از ظرفیت و ۶ هزار و ۷۰۱ واحد در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن استان را ۴۰ درصد و در ۱۴ پروژه عنوان کرد.

خانی ادامه داد: واحدهای آغاز شده در سال جاری به مرحله بهره‌برداری نمی‌رسند و در برنامه است تا بخشی از آنها در سال آتی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

وی در خصوص سند دار کردن واحدهای مسکونی تحت مسئولیت بنیاد نیز اعلام کرد: سهمیه استان اصفهان برای سند دار کردن واحدهای مسکونی تحت مسئولیت در سال گذشته ۸ هزار و ۴۳۸ واحد بود که بیش از ظرفیت و ۸ هزار و ۵۳۸ واحد در سال گذشته سند دار شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در خصوص پروژه‌های عمرانی اجرا شده در سطح استان اعلام کرد: پروژه‌های عمران روستایی در سطح استان اصفهان شامل محوطه‌سازی، آسفالت معابر و بهسازی محیط روستایی در ۳۹۴ پروژه عمرانی روستایی با حدود ۲۷۷ میلیاردتومان اعتبار با پیشرفت فیزیکی ۱۷ تا ۲۸ درصد در دست اجراست.

انتهای پیام/