شناسهٔ خبر: 110255 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

فعالیت ۶۰۰ نیروی راهداری در طرح واکنش سریع استان بوشهر

بوشهر- مرمت جاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از فعالیت ۶۰۰ نیروی راهداری در طرح واکنش سریع راهداری این استان به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین خبر داد.

حمیدرضا علم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به اجرای طرح واکنش سریع راهداری گفت: این طرح پیش از این نیز در استان اجرا می‌شد، اما اخیرا همزمان با دهه کرامت تحت عنوان «طوس» اجرا خواهد شد.

وی افزود: در شبکه‌های مجازی خبری و با چاپ بنر در جاده‌ها و پایانه‌های بار اطلاع رسانی صورت گرفته است تا اگر هموطنان در بخش‌های مختلف جاده‌ها با معضل و نواقصی روبه‌رو شدند،‌ مورد را گزارش دهند تا راهداران سریعا در راستای رفع معضل اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با بیان اینکه راهداران این استان شبانه‌روزی بحث لکه‌گیری و علائم جاده‌ها را رصد می‌کنند، اظهار کرد: خوشبختانه در راهداری استان بوشهر طرح را زودتر آغاز کردیم و در بحث سرقت تابلوها نیز گشت شبانه بسیار موفق عمل کرده و روز گذشته نیز یک گروه را دستگیر کردند.

علم با تاکید بر اینکه به رانندگان ناوگان عمومی در ناوگان‌های باری و مسافری و شهروندان اعلام شده نواقص جاده‌ها را گزارش دهند، گفت:‌ ۶۰۰ نیروی راهدار به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به صورت ۲۴ ساعته در مسیرهای ۱۰ شهرستان موجود در بوشهر فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است و در صورت اعلام موارد از سوی مردم، راهداران سریعا معضل را رفع می‌کنند تا در مسیرها شاهد حوادث ناگوار نباشیم.