شناسهٔ خبر: 110276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

تحقق ۸  مصوبه شهرستانی سفر استاندار آذربایجان غربی به بوکان

سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تحقق ۸  مصوبه شهرستانی سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان بوکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، بهزاد برقی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی سفر شهرستانی استاندار محترم به شهرستان بوکان ۸ طرح در حوزه راهداری به تصویب رسیده است.

وی گفت: اغلب این مصوبات در حوزه بهسازی و آسفالت راههای روستایی بوده که شامل محورهای روستایی حسین آباد ، شهری کند - ابراهیم حصار - گندمان - گوله و محور شهریکند - محور نوباری - محور رحیم خان می شود و در مراحل اجرای ابنیه فنی ، خاکبرداری و زیر سازی هستند.

برقی افزود: آسفالت راه روستایی شهید کاظمی - باغ بیگ تولی به سمت بوکان به طول ۳.۵ کیلومتر جزو مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار است که برآورد جدید زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت این محور مجددا انجام و برای برگزاری مناقصه ارسال شده است.

وی اظهار داشت : اصلاح نقطه حادثه خیز شیخلر نیز در حال اجرا بوده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات در موعد مقرر به اتمام خواهد رسید.