شناسهٔ خبر: 110277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

برپایی میز خدمت وزارت راه وشهرسازی همزمان با سفر رئیس جمهور

2Q8A9425.JPG سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی از برپایی میز خدمت وزارت راه و شهرسازی همزمان با سفر رئیس جمور به این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( آذربایجانشرقی) ، امیر بخشی زاده سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان،  بزرگترین میز خدمت با حضور معاونین وزیر و سایر سازمانها در محل سالن دومیدانی خسروعلی آبادی واقع در منظریه ، سلیمان خاطر مجموعه وزرشی اداره کل تربیت بدنی استان برگزار می‌شود.

  بخشی زاده اظهارداشت : هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم با شهروندان و ارتقای کیفی ارائه خدمات است و حضور مسئولان کشوری در این میزخدمت ، فرصتی است که شهروندان بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.

وی افزود : در این میز خدمت که روزهای چهارشنبه و  پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه دایر میشود ، معاونین وزیر و نمایندگان تام الاختیار سازمانهای وابسته به وزارت راه وشهرسازی در محل‌ مذکورحضور خواهند داشت .

بگفته بخشی زاده میز خدمت راه وشهرسازی در روز های مذکور از ۸ صبح تا ۱۸ برقرار بوده و برای رسیدگی به دغدغه‌ها، مطالبات و درخواست های شهروندان فعال خواهند بود.