شناسهٔ خبر: 110312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار خبرداد:

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی قوشچی محله شهرستان جویبار

مازندران - جویبار سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی قوشچی محله شهرستان جویبار به طول1 کیلومتر با اعتبار بالغ بر20 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، حمید محمدی اظهار داشت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی قوشچی محله شهرستان جویبار به طول 1 کیلومتر با اعتبار  بالغ بر 20 میلیارد ریال با هدف افزایش ضریب ایمنی آغاز گردید.

وی تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

 محمدی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشكار سازي نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاري قوس ، مسيرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  می باشد.